czwartek, 11 lutego 2021

Gadżety reklamowe - notesy na spirali

Firmy nieustannie szukają nowych rozwiązań, aby wyróżnić się na tle konkurencji i zdobyć nowych klientów. Szereg rozwiązań z zakresu marketingu proponują swoim klientom agencje reklamowe. Oczywiście jednym ze skuteczniejszych możliwości, ażeby wyróżnić się spośród konkurencji, są gadżety reklamowe.

Są to upominki, tj. artykuły i akcesoria wręczane klientom oraz partnerom biznesowym. Trzeba jednak pamiętać, że nie każdy produkt czy artykuł dobrze sprawdzi się w roli gadżetu reklamowego. Gadżet reklamowy powinien być przede wszystkim przydatny, tak by mógł ze znakomitym skutkiem wypromować firmę a także jej działalność. Właśnie dlatego tak często jako gadżet reklamowy wybierany jest kołonotatnik, na okładce którego umiejscowione są treści reklamowe oraz logotyp firmy. Notesy reklamowe – na co zwrócić uwagę? Należy zaznaczyć, że notesy dobrze sprawdzają się w roli gadżetu reklamowego, ponieważ są przede wszystkim praktyczne, a więc przydają się prawie każdego dnia. Dzięki czemu skutecznie zwiększają rozpoznawalność firmy a także budują jej pozytywny wizerunek. Dodatkowo, notes spiralowany daje nam sposobność wyboru indywidualnych rozwiązań. W związku z tym możemy wybrać nie tylko rozmiar notatnika, ale też rodzaj okładki, czy naniesione grafiki. Warto również stosować uszlachetnienia druku, co podnosi wartość gadżetu reklamowego, jak także zaświadcza o profesjonalizmie i podejściu do klienta czy kontrahenta. W gronie najczęściej wykorzystywanych uszlachetnień można wyróżnić folię matową lub folie błyszczącą, lakierowanie UV, jak także tłoczenie logotypu. Dzięki temu nasz gadżet reklamowy będzie wyróżniał się spośród innych. Gadżety reklamowe mogą być wręczane klientom oraz kontrahentom, na przykład na sympozjach czy spotkan iach branżowych. Jeżeli zatem nie mamy dobrego pomysłu na interesujący gadżet reklamowy, to kołonotatnik świetnie sprawdzi się w tej roli.
Źródło informacji: zobacz czym jest kołonotatnik