Jaka metoda promocji dla punktów usługowych? Jeżeli już prowadzimy sklep, lokal gastronomiczny lub inny punk usługowy znajdujący się przy ulicy handlowej, to na 100 procent rywalizować o klientów musimy z liczną konkurencją. Jest to w szczególności widoczne w dużych miastach, gdzie w przypadku popularnych ulic jest bardzo tłoczno. W związku z tym, aby wyróżnić się z tłumu potrzebna nam będzie skuteczna i rzucająca się w oczy marketing.
Dobrym wyborem na sam początek będą stojaki reklamowe. Taki stojak możemy podstawić obok wejścia do naszego lokalu lub w innym widocznym miejscu.
Na pewno istotna jest także tekst reklamy znajdująca się na takim stojaku. W sytuacji restauracji lub barów, warto pokazać pokrótce promocje bieżące w lokalu, przykładowo danie dnia. Ekspozytory reklamowe, zarówno te podświetlane, jak i zwykłe mogą zareklamować produkty , a oprócz tego usługi wewnątrz lokalu.
Ekspozytor z reklamą stawia się raczej wewnątrz wnętrz, niemniej jednak możemy też zdecydować się na wersję do postawienia w korytarzu lub na zewnątrz. Jeżeli już zależy nam na efektownym wyglądzie, a przy okazji pragniemy chronić towar przed wścibskimi klientami, to warto zdecydować się na zamykany ekspozytor plexi. Towar wystawiony w takiej gablotce będzie prezentował się nieprawdopodobnie zachęcająco. Dodatkową dobrą właściwością stojaków , a dodatkowo ekspozytorów zaprojektowanych z tworzyw sztucznych jest korzystna cena oraz duża wytrzymałość. Jeśli handlujemy ekskluzywnymi towarami, przykładowo perfumami, to prezentery podświetlane będą podkreślały zalety sprzedawanych towarów.
Więcej: Prezentery podświetlane.