czwartek, 7 września 2017

Stojaki i ekspozytory reklamowe

Jak wypromować swoje produkty
Jaka metoda promocji dla punktów usługowych? Jeżeli już prowadzimy sklep, lokal gastronomiczny lub inny punk usługowy znajdujący się przy ulicy handlowej, to na 100 procent rywalizować o klientów musimy z liczną konkurencją. Jest to w szczególności widoczne w dużych miastach, gdzie w przypadku popularnych ulic jest bardzo tłoczno. W związku z tym, aby wyróżnić się z tłumu potrzebna nam będzie skuteczna i rzucająca się w oczy marketing.



Dobrym wyborem na sam początek będą stojaki reklamowe. Taki stojak możemy podstawić obok wejścia do naszego lokalu lub w innym widocznym miejscu.

Na pewno istotna jest także tekst reklamy znajdująca się na takim stojaku. W sytuacji restauracji lub barów, warto pokazać pokrótce promocje bieżące w lokalu, przykładowo danie dnia. Ekspozytory reklamowe, zarówno te podświetlane, jak i zwykłe mogą zareklamować produkty , a oprócz tego usługi wewnątrz lokalu.

Ekspozytor z reklamą stawia się raczej wewnątrz wnętrz, niemniej jednak możemy też zdecydować się na wersję do postawienia w korytarzu lub na zewnątrz. Jeżeli już zależy nam na efektownym wyglądzie, a przy okazji pragniemy chronić towar przed wścibskimi klientami, to warto zdecydować się na zamykany ekspozytor plexi. Towar wystawiony w takiej gablotce będzie prezentował się nieprawdopodobnie zachęcająco. Dodatkową dobrą właściwością stojaków , a dodatkowo ekspozytorów zaprojektowanych z tworzyw sztucznych jest korzystna cena oraz duża wytrzymałość. Jeśli handlujemy ekskluzywnymi towarami, przykładowo perfumami, to prezentery podświetlane będą podkreślały zalety sprzedawanych towarów.

Więcej: Prezentery podświetlane.